Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /templates/rehabilitacja44_logo_malopolska_v5_5_5/functions.php on line 202
Wdrożenie e-usługi w zakresie rejestracji pacjentów w ORNR Krzeszowice
Krzeszowice:
Numer ogłoszenia: 54162 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Wdrożenie eusługi w zakresie rejestracji pacjentów w Ośrodku Rehabilitacji Narządu Ruchu Krzeszowice
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rehablilitacji Narządu Ruchu "Krzeszowice" SP ZOZ , ul. Daszyńskiego 1, 32-065 Krzeszowice,
woj. małopolskie, tel. 0-12 2820022, faks 0-12 2820521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja-krzeszowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
www.rehabilitacja-krzeszowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie eusługi w zakresie rejestracji pacjentów w Ośrodku
Rehabilitacji Narządu Ruchu Krzeszowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie oprogramowania dedykowanego,
wdrożenie, przekazanie praw autorskich i promocja projektu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.12.18-0, 72.26.30.00-0, 72.00.00.00-0, 30.21.00.00-0, 30.23.13.20-6,
48.82.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10000
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- referencje min 2 zamówienia o wartości min 500 000 zł
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) 1 kierownik projektów internetowych - posiadający wyższe wykształcenie kierunkowe (lub kierunkowe studia
podyplomowe) i doświadczenie w kierowaniu realizacją co najmniej 5 projektów informatycznych i promocyjnych o
wartości co najmniej 50000 zł każdy, zrealizowanych w przeciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a także posiadający umiejętność harmonogramowania i raportowania przy wykorzystaniu narzędzia Microsoft Project,
b) 1 analityk biznesowy/systemowy - posiadający wyższe wykształcenie techniczne i doświadczenie w tworzeniu analiz
biznesowych/systemowych, posiadający udokumentowane doświadczenie w realizacji co najmniej 5 projektów
informatycznych i o wartości co najmniej 30.000 zł każdy, zrealizowanych w przeciągu ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, legitymujący się posiadaniem certyfikatu Analyzing & Requirements and Defining Solution
Architectures firmy Microsoft lub równoważnym, c) 1 architekt rozwiązań informatycznych/architekt aplikacji -
posiadający wyższe wykształcenie techniczne i doświadczenie w tworzeniu architektury systemów informatycznych,
posiadający udokumentowane doświadczenie w realizacji co najmniej 5 projektów informatycznych o wartości co
najmniej 30.000 zł każdy, zrealizowanych w przeciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
legitymujący się posiadaniem certyfikatu Analyzing & Requirements and Defining Solution Architectures firmy
Microsoft lub równoważnym, d) 2 developerów/koderów - każdy z nich posiadający wyższe wykształcenie
i doświadczenie w zakresie tworzenia złożonych systemów informatycznych, realizacji relacyjnych baz danych
mssql oraz posiadający co najmniej 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów w technologii .net, mssql, c#, VB,
z których każdy był bezpośrednio zaangażowany w realizację co najmniej 2 projektów polegających na zaprojektowaniu,
wykonaniu, wdrożeniu i testowaniu systemów rozproszonych, e) 1 grafik komputerowy - posiadający wyższe wykształcenie
kierunkowe oraz doświadczenie w zakresie tworzenia grafiki komputerowej na potrzeby serwisów internetowych
i projektowania w części graficznej serwisów internetowych, w tym również z wykorzystaniem technologii flash,
a także który może udokumentować wykonanie co najmniej 3 projektów graficznych serwisów internetowych
zrealizowanych w przeciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, f) 1 kierownik projektu
informatycznego - osoba posiadająca wyższe wykształcenie, a także umiejętność harmonogramowania
i raportowania przy wykorzystaniu narzędzia Microsoft Project lub równoważnego, posiadająca doświadczenie
w zarządzaniu projektami informatycznymi w metodyce SCRAM o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia
tj. mogąca wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej 3 projektów zarządzania stworzeniem systemu
o podobnej skali złożoności jak przedmiot zamówienia, g) 1 osoba posiadająca doświadczenie w zarządzaniu
infrastrukturą informatyczną, w szczególności w zakresie zapewnienia ciągłości dostępu do informacji
i jej bezpieczeństwa; posiadająca doświadczenie w projektowaniu i zarządzaniu infrastrukturą,
która wdrożyła w ramach swych obowiązków służbowych co najmniej jeden system ISO 27000
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- sytuacji ekonomicznej i finansowej - w tym zakresie o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 800.000,00 zł oraz którzy
posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie
mniejszą niż 800.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: - Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność
finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą
wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług
w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek,
potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert - wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów,
które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby,
której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 %
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 50
2 - rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa - 35
3 - mozliwości oferowane przez system - 10
4 - proponowane działania promocyjne - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.rehabilitacja-krzeszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
ORNR Krzeszowice ul. daszyńskiego 1 32-065 Krzeszowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
04.04.2011 godzina 09:00, miejsce: ORNR Krzeszowice ul. daszyńskiego 1 32-065 Krzeszowice pok 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
SIWS podstawowy (DOC)
SOPZ_zal1 (DOC)
SOPZ_zal1_czesc2 (PDF)
Wzór umowy (DOC)
Odpowiedzi:
Odpowiedź nr.1 (2011-04-01)
Odpowiedź nr.2 (2011-04-01)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (2011-04-08)
Zakończenie przetargu (2011-04-13)